عاشقت خواهم ماند
عشق من و تو
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


آدم های ساده … ساده هم عاشق می شوند ساده صبوری می کنند ساده عشق می ورزند اما سخت دل می کنند و آن وقت که دل می کنند جان می دهند …

پيوندها
عروسک چت
تنهایی
-•● ت مثل تنھـــــــــایی ●•-
من قلب یخی نمیخواهم
بوسه عشق
بیقرار توأم و در دل تنگــــم گله هاست
تاریکی شب
مهدی
انتی لاو
غریبانه
دلتنگی M & S
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من و تو و آدرس loveme-to.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 12220
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->


نويسندگان
ترانه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, :: 9:41 :: نويسنده : ترانه

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد



نظرات شما عزیزان:

sadegh@ghazale
ساعت20:15---6 اسفند 1391
شبی در خواب ناز بودم.

دیدم کسی در میزند.

در را گوشودم روی او

دیدم غم است در میزند

ای دوستان بی وفا از غم بیاموزید وفا

غم با همه بیگانه گیش هر شب به من سر میزند

اما شما؟


e-ch.lxb.ir
ساعت12:41---5 اسفند 1391
ایول سارا دل گریخته ای از دل عاشقی به کجا پاناه خواهی رفت به دیاری غریبو ناب انجا خواهی چه کرد .در دل این غربت که ادماش همه هست گروگه درنده .امید وارم که موفق باشی .ادرسه بلاگم e-ch.lxb.ir هستش

ghazale0066
ساعت12:31---1 اسفند 1391
هی فلانی!
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم…
هرجا که دلت میخواهد برو…
فقط آرزو میکنم
وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری…
و اما من…
بر نمیگردم که هیچ!
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی!


negar
ساعت22:53---30 بهمن 1391
سلام ترانه جون فوق العاده زیبا بود.آهنگ جدید مبارک عزیزم

sadegh
ساعت20:14---30 بهمن 1391


با فنجانی چای هم میتوان مست شد ،

اگر اویی که باید ؛

باشد...











گفتند عینک سیاهت را بردار

دنیا پر از زیباییست!!!

عینک را برداشتم..

......



وحشت کردم از هیاهوی رنگها

عینکم را بدهید

میخواهم به دنیای یکرنگم پناه برم


sadegh@ghazale
ساعت11:45---30 بهمن 1391
به دنبال تو به همه جا سر زدم
هم از نسیم سراغت را گرفتم ، هم از گل سرخی که کنار چشمه عشق روییده بود حتی از پرنده هایی که در شعرهایم بال می زدند نشانی ات را پرسیدم
اما پیدایت نکردم !
این را ولی خوب می دانم که اگر چشمانم را ببندم و با دهان بسته صدایت کنم فورا جوابم را خواهی داد
راستی که عجب صفایی دارد این بی قراریها و این دلتنگیها !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: